Beboerinfo

Kontakt oss

Åpningstider styrekontor

Styret har kontortid hver mandag mellom kl. 20 - 21. Untatt helligdager.
Her kan du få informasjon og hjelp vedr vaskeriet, bestille nøkler, samt komme med forespørsler til styret.

Bestilling av postkasseskilt kan gjøres her : Bestilling av postkasseskilt

Styrets fakturaadresse er: 

Rådyrveien Borettslag

c/o Fakturamottak USBL 

Postboks 4391 Vika 

8606 Mo i Rana 

Skal faktura sendes til USBL på e-post bruk: 

faktura@usbl.no

Informasjon vedrørende markiser

Bytte av markiseduk er beboers eget ansvar, samt vedlikehold av dette. Styret kan pålegge den enkelte beboer å bytte markise som er skjemmende eller ødelagt.

Det er ikke tillatt å bruke andre farger eller mønstre enn det som allerede er etablert .Det som skal brukes av markiseduk har varenummer 320103, og kan bestilles hos flere forskjellige leverandører.

Det er ikke tillatt å montere andre typer solskjerming på vinduene

Beboerinfo vedrørende fremleie/ utleie av egen bolig

Da alle henvendelser må registreres hos USBL vedrørende fremleie/ utleie av egen bolig er dette linken som skal brukes.

Vennligst fyll inn riktige opplysninger og trykk send

Skjema for fremleie/ utleie av egen bolig

Priser for parkeringsplass og garasjeplass samt info om bomåpner

Ta kontakt med styret for priser og ventelister vedrørende parkeringsplasser og garasjer
Skulle man som garasjeleier ha behov for ny portåpner, eller en tileggsåpner
koster denne kr 700,- Det kan være noe bestillingstid på disse.

Nytt batteri til bomåpner kan bestilles her:

Batteri til bom

Andre spørsmål om parkeringsplass og garasjer kan stilles til styret
ved Erik Ambli.

Beboerinfo Europark

Beboere må ha gyldig parkeringsbevis godt synlig i frontruten, hvis ikke risikerer man å bli bøtelagt.
Kjører du inn for av og pålessing, foran blokkene og bilen blir stående uten synlig aktivitet , risikerer man også å bli bøtelagt.

Europark telefon: 22 05 75 00

Beboerinfo om Canal Digital og oppgraderingen i 2019

Med leiligheten skal det følge en HD Dekoder og et modem fra Canal Digital. Eier står ansvarlig og kan bli erstatningspliktig hvis dette fjernes fra leilighet.

Kontaktinformasjon kundeservice

Åpent alle dager, hele året. fra 08.00 - 23.00 Telefon: 91509000

Se også webside : Canal digital Telenor

Prisliste for artikler til bruk i borettslaget

Nøkler til kjeller/fellesrom/vaskeri kr 250,-

Innlevering av avfall

Det er mulig å levere inn avfall kostnadsfritt på kommunens gjenbruksstasjon "Haraldrud Gjenbruksstasjon" på Brobekk Hvis du lurer på hvor det er og hva du kan levere, samt åpningstider Haraldrud Gjenbruksstasjon

Vaktmestertjenester

Utføres Bygårdsservice AS . De vil utføre ordinære vaktmestertjenester, stell av grøntarealer og brøyting.

De har ikke mulighet til å ta oppdrag for privatpersoner i borettslaget